Megváltoztak a biztosítás kötési szokásaink, az online felületeké a jövő

Amikor biztosítás kötésről van szó, hagyományosan mindenkinek azok a bizonyos házaló ügynökök jutnak az eszükbe, akik időről időre telefonos időpontegyeztetést követően beállítottak a lakásunkba s igyekeztek mindenféle biztosítást eladni nekünk.

Azóta szerencsére ez a fajta értékesítés már kiment a divatból. Fogyasztói szemmel mondhatjuk, hogy kitárult előttünk a világ. Most már akár az összes létező biztosító ajánlatait megnézhetjük az interneten, a teljeskörű adatgyűjtést követően pedig kiválaszthatjuk, hogy melyik a legmegfelelőbb a számunkra.

Tulajdonképpen ez lenne a legmegfelelőbb módja ennek az egésznek, de ki akar ezzel ennyit vacakolni? Az idő pénz, a szabadidejét pedig senki sem szeretné biztosítás kereséssel tölteni.

Szerencsére ennél sokkal jobb, gyorsabb megoldások is léteznek már. Én a pannonsafe oldalán, azaz itt: www.pannonsafe.hu/termekek/lakasbiztositas szoktam utánanézni a legjobb ajánlatoknak.

Igaz, ezzel gyakorlatilag elveszem magamtól a lehetőséget, nem tudom az összes biztosító összes biztosítását összehasonlítani, de nem is igazán kell.

A www.pannonsafe.hu/termekek/lakasbiztositas oldal ugyanis eddig még sosem okozott csalódást. Mindig itt sikerült a legkedvezőbb ár-érték arányú szerződéseket kötnöm és még sosem volt rájuk panaszom. A tevékenységeik köre egészen széleskörű, kötelező biztosítást, cascot, lakásbiztosítást, nyugdíjbiztosítást és vállalkozói biztosítást is lehet kötni náluk.

Segítenek ezen kívül még a hitelekben és a megtakarításokban is. Segítenek abban, hogy hogyan tudunk megtakarítani, mibe érdemes befektetni a pénzünket, de az sem okoz nekik gondot, hogy megmondják, melyik hitel éri meg a legjobban.

Akinek nem igazán tetszik ez az online biztosítás kötés, az természetesen tud találkozni a kapcsolattartóikkal is.

Nekem sokkal jobban tetszik ez a fajta cég, mint a régi házaló ügynökök. Sokkal átláthatóbb az egész rendszer, nem kell azonnal dönteni, ha azt akarom, akár egy hétig is fontolgathatom, hogy milyen biztosítást szeretnék kötni. Az online ügyintézésnek szerintem az egyik legnagyobb előnye, hogy az ember nyugodtan tájékozódhat és valóban a saját tempójában hozhatja meg a döntéseit. Bármennyi időre is van szüksége az embernek, az a rendelkezésére áll. Senki nem sietteti, senki nem akar erőszakkal valamit ráerőltetni.

A pannonsafe munkatársai amúgy sem ilyenek. Türelmesek, megértők, és ott segítenek, ahol csak tudnak.

Az oldaluk nagyon jól fel van építve, lehet velük telefonon is beszélni, de a messengeres megkeresésekre is válaszolnak. A gyors és közvetlen ügyintézés és kommunikáció tehát adott.

A remek felület persze mit sem érne önmagában, de az értékesített termékeik és a profi hozzáállásuk már önmagában is megállja a helyét. Tényleg mindenben segítenek, nagyon sok minden megtalálható a kínálatukban, és ahogyan mér írtam, az egész rendszer és az összes felületük nagyon felhasználóbarát.

Nagyon fontos biztosító választáskor az is, hogy mi az emberek véleménye az adott cégről.

A pannonsafe az ügyfelek körében pedig egyértelműen nagy népszerűségnek és megbecsülésnek örvend.

A cég megbecsüli az ügyfeleket, az emberek bíznak bennük, aminek persze oka van. A sok pozitív komment miatt döntöttem úgy, hogy én is bízni fogok bennük és rájuk fogom bízni a biztosításaimat és a pénzügyeimet.